Gimnastyka w ciąży i po porodzie

Gimnastyka w ciąży i po porodzie

GIMNASTYKA CIĄŻOWA


Regularne uczestnictwo w zajęciach pozwala na utrzymanie dobrej kondycji psychofizycznej i aktywne przygotowanie ciała do porodu, co ważne, w sposób bezpieczny i profesjonalny. Polecamy szczególnie tym kobietom, którym w ciąży brakuje ruchu – zajęcia prowadzone w formie lekkiego fitnessu dopasowanego do potrzeb i możliwości kobiet ciężarnych bez względu na trymestr ciąży. Bardzo dobrze zaspokoją potrzebę ruchu u tych kobiet, które przed ciążą były bardzo aktywne: regularnie uczestniczyły w zajęciach typu fitness, ale także tych o mniejszej sprawności fizycznej na co dzień. Jednocześnie dobór ćwiczeń przez prowadzącą fizjoterapeutkę jest bezpieczny i nie pogłębia niekorzystnych zmian ciążowych.

Dla kogo są te zajęcia:

  • dla kobiet od 16 tygodnia ciąży
  • konieczne jest pisemne zaświadczenie od lekarza ginekologa-położnika o braku przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń
  • zarówno dla kobiet w pierwszej, jak i kolejnej ciąży
  • zarówno dla kobiet przygotowujących się do porodu siłami natury, jak i przez cięcie cesarskie

Partnerzy medyczni: